Pro zdraví: Jumping®



Volného času je sice neustále málo, nicméně i tak by člověk neměl zapomínat na péči o své tělo. Občas se určitě vyplatí se zastavit a udělat něco pro své zdraví. V dnešním příspěvku vám představíme cvičení s názvem Jumping®. Jak už název napovídá, jedná se o skákání. Dozvíte se nejen to, komu je Jumping® určen, ale i to, proč jej cvičit. Příjemné čtení.

Jumping®

Foto: Stevepb_/ Pixabay.com
Foto: Stevepb_/ Pixabay.com
Jumping je aerobní cvičení, které probíhá na trampolínách. Jedná se o systém cílených pohybů – střídají se rychlé s pomalejšími prvky, nechybí ani silové. Cvičení nezatěžuje klouby. Není spojeno se složitou choreografií.

Sport je určen téměř každému.

Vyhnout by se mu měly těhotné ženy a ženy v šestinedělí, lidé s některými chronickými onemocněními. Pokud si nejste jisti, pak se určitě vyplatí poradit se s lékařem.

 

Proč cvičit jumping

  • Zlepšení fyzické kondice
  • Formování postavy
  • Pozitivní vliv nervový a kardiovaskulární systém
  • Odbourává stres
  • Posilování svalů celého těla, zejména pak hlubokých zádových a břišních svalů, svalů pánevního dna
  • Rozvíjení koordinace a motoriky

Co s sebou

  • Sportovní oblečení
  • Kvalitní obuv – musí dobře sedět a držet nohu
  • Pití
  • Ručník

 

Pro zajímavost

  • Jumping vznikl u nás; postupně se rozšířil do dalších zemí
  • Při hodině skákání spálíte až 1500 kJ
  • Trampolíny jsou pro tento sport speciálně upraveny

 

Závěr

Cvičíte pravidelně? Navštěvujete nějaké lekce, anebo cvičíte doma? Jaký druh cvičení máte rádi? Vyzkoušeli jste někdy skákání na trampolínách? A jumping? Líbilo se vám to? Pozorovali jste pozitivní vliv tohoto cvičení na své tělo? Podělte se s ostatními o své zkušenosti, rady a tipy.

 


(8. 3. 2018 | redakce)


Předcházející článek: <<< Pro zdraví: Proč jíst banány <<<
Následující článek: >>> Pro zdraví: Breussova masáž >>>

Tento článek je součástí speciálu:

Speciál: Pro zdraví aneb Jak udělat něco sám pro sebe


Autor: Melinda Nagy / Dreamstime.com

Mnoho rodičů (a vlastně nejen oni) to zná: práce, domácnost, úkoly a kroužky a další a další povinnosti. Často vam nezbývá moc času na své vlastní koníčky a zábavu. Jak si najít aspoň chvíli pro sebe? A co v tom získaném čase podniknout, aby to bylo smysluplné? Redakce JáRodič pro vás připravila speciál Pro zdraví aneb Jak udělat něco sám pro sebe, ve kterém vám nabídne tipy na různé druhy sportů a na další činnosti, které jste možná dosud ještě nevyzkoušeli. Věříme, že zde najdete tu správnou inspiraci.


Facebook Twitter Google+
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Další rodiče: O čem přemýšlejí, co dělají...

Čekám až přestane pršet a půjdu hrabat listí. (Leni22)
Nyní jsem dovařila houbový guláš a čekám až přestane pršet. Půjdeme opět do lesa. (Slava91)
Nyní jsem dovařila houbový guláš a čekám až přestane pršet. Půjdeme opět do lesa. (Radi11)
Přišli jsme z vycházky tak si jdu zasoutěžit (ZUTOJAMA)
Dobrý den mám dotaz:Kolik má vážit 7 leté dítě??? (EditaHornakova)

Anketa



©2009-2018 JaRodic.cz, ISSN 1804-0632
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: redakce(at)jarodic.cz | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu JaRodic.cz a ochrana soukromí


TOPlist