Pro zdraví: P-Class



V dnešním pokračování speciálu „Pro zdraví aneb Jak udělat něco sám pro sebe“ si půjdeme opět zacvičit. Tentokráte se vypravíme na lekci s názvem P-Class. Jedná se o aerobní cvičení určené především ženám, které je zaměřeno na problematické partie těla. Chcete vědět více, pak čtěte dále. Věříme, že zde najdete tu správnou inspiraci. Příjemné čtení.

Co je P-Class

P-Class je vytrvalostní cvičení, které je zaměřeno na posilování problematických partií (tedy břicho, hýždě, stehna).

Při cvičení se využívá váha těla a také pomůcky, například gumičky, tyče, činky a podobně.

Komu je/není P-Class určen

Foto: Wixphoto.com / Freerange.com
Foto: Wixphoto.com / Freerange.com
P-Class je určen především ženám (a to i začátečnicím), téměř každé věkové kategorie. Fajn je, že součástí cvičení nejsou žádné složité krokové variace, sestavy a podobně. Taktéž – na rozdíl od aerobiku – se v hodinách nesetkáte se skoky/poskoky.

Ale pozor – cvičit ho nemůže každý. Má-li člověk jakékoliv zdravotní problémy (zejména potíže se srdcem, nadváhu, vysoký krevní tlak a podobně) měl by se tomuto cvičení vyhnout. A pokud si nejste jisti, pak se určitě vyplatí konzultace s lékařem, který vám doporučí vhodný druh pohybu.

Jak lekce vypadá

Nejdříve je třeba zahřát tělo, respektive svaly. Pak se budete věnovat posilování – velká část se provádí ve stoje (součástí bývají poměrně snadné sestavy, které se opakují), menší se pak provádí na zemi (posilování břicha, hýždí, stehen). Na konci lekce je třeba protáhnout a uvolnit namáhané svaly.

Jak již bylo zmíněno, při cvičení je možné využít různé pomůcky – gumičky, činky, overbally a další.

Při cvičení je důležité správné držení těla a dýchání.

Samozřejmě vždy velmi záleží na osobě instruktora, na vedení hodiny (všechny lekce P-Class nejsou samozřejmě stejné). Měl by vám také vysvětlit, jak cvičení provádět, aby bylo účinné.

Co s sebou

Pokud se rozhodnete vyzkoušet P-Class, pak si s sebou vezměte pohodlné sportovní oblečení (raději těsnější), sportovní obuv, pití a ručník.

Závěr

Cvičíte pravidelně? Pokud ano, jakému druhu cvičení se věnujete? Proč jste vybrali právě toto, respektive co se vám na něm líbí? Cvičíte sami, anebo navštěvujete nějaké lekce?


(19. 10. 2012 | redakce)


Předcházející článek: <<< Pro zdraví: Vyzkoušejte TRX <<<
Následující článek: >>> Pro zdraví: Pojďme si zahrát badminton >>>

Tento článek je součástí speciálu:

Speciál: Pro zdraví aneb Jak udělat něco sám pro sebe


Autor: Melinda Nagy / Dreamstime.com

Mnoho rodičů (a vlastně nejen oni) to zná: práce, domácnost, úkoly a kroužky a další a další povinnosti. Často vam nezbývá moc času na své vlastní koníčky a zábavu. Jak si najít aspoň chvíli pro sebe? A co v tom získaném čase podniknout, aby to bylo smysluplné? Redakce JáRodič pro vás připravila speciál Pro zdraví aneb Jak udělat něco sám pro sebe, ve kterém vám nabídne tipy na různé druhy sportů a na další činnosti, které jste možná dosud ještě nevyzkoušeli. Věříme, že zde najdete tu správnou inspiraci.


Facebook Twitter
Komentáře, názory a rady

Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<

Další rodiče: O čem přemýšlejí, co dělají...

Nová matrace (KristaK)
Čekám až přestane pršet a půjdu hrabat listí. (Leni22)
Nyní jsem dovařila houbový guláš a čekám až přestane pršet. Půjdeme opět do lesa. (Slava91)
Nyní jsem dovařila houbový guláš a čekám až přestane pršet. Půjdeme opět do lesa. (Radi11)
Přišli jsme z vycházky tak si jdu zasoutěžit (ZUTOJAMA)

Anketa



©2009-2019 JaRodic.cz, ISSN 1804-0632
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: redakce(at)jarodic.cz | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu JaRodic.cz a ochrana soukromí


TOPlist